Haftanın Özeti: Türkiye Uzay Ajansı çalışmaları, 1 milyar yıldızın haritası
Geçtiğimiz hafta bilim dünyasında yaşanan gelişmeleri sizler için derledik.

Hafta boyunca öne çıkan belli başlı içerikleri derlediğimiz Haftanın Özeti dizilerimize #Haftanın Özeti etiketinden ulaşabilirsiniz.

Bilim dünyasındaki gelişmeler hakkındaki yorumlarınızı yorum kısmına yazabilir, ya da Beyin Fırtınası sayfamızdan yeni konu açarak merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. Haftanın Özeti bölümümüz hakkındaki düşüncelerinizi de bizlere iletebilirsiniz.

Nikola Tesla gibi nasıl diyet yapılır?

Dahi buluşçu Nikola Tesla gibi nasıl diyet ve egzersiz yapabilirsiniz? Muhteşem mucit Tesla'nın son anlarına dek nasıl düzenli beslendiğini gelin kendi ağzından dinleyelim. ► Detay

Kuantum internetiyle bilgi ışınlandı

Kanadalı ve Çinli bilim adamları fiber optik ağda bir yerden diğerine bilgiyi fiziksel herhangi bir şey üzerine yüklemeden aktarmayı başardı. ► Detay

Dünyanın en dayanıklı hayvanının sırrı çözüldü

Radyasyona, dondurucu soğuğa ve kaynatılmaya dayanan mikroskobik hayvan su ayısının DNA'sını battaniye gibi sararak koruyan bir protein keşfedildi. ► Detay

Plüton’un Üzerindeki Buzdan Kalp Nasıl Oluştu?

Yeni iklim simülasyonları ile, Plüton’un kuzey yarım küresinde bulunan, azot ve karbonmonoksit bileşiminden oluşan kalp şeklindeki kalın buzulların nasıl oluşmuş olduğu gün yüzüne çıkarıldı. ► Detay