Dünya Tarihinin Gördüğü En Ürkütücü 5 Bilim İnsanı
Dünya tarihinin gördüğü en ürkütücü 5 bilim insanını merak ediyor musunuz?

1- Vladimir Demihov

20.yüzyılda yaşamış Sovyet bilim adamı, transplantasyon yani organ naklinin öncüsüdür.Ancak,genellikle hayvanlar ve özellikle köpekler üzerindeki organ nakilleriyle ünlenmiştir. Bir köpek yavrusunun başını, ön ayaklarıyla birlikte, bir Alman kurt köpeğine naklederek çift başlı köpek elde etmiştir ve buna benzer bir çok deney yapmıştır. Aynı zamanda Demihov tarihin en başarılı cerrahları arasında gösterilir.

2- Sergei Brukhonenko

Ülkesinde açık kalp ameliyatlarının öncüsü olan bir başka sovyet bilim adamı. Geliştirdiği mekanik kalp ve akciğer ile hayatta tuttuğu köpek başlarını sergilediği deneyleri ile ünlenmiştir.

Filme alınan deneyi 1940 yılında "Experiments in the Revival of Organisms" adıyla yayınlanmıştır.

3- Giovanni Aldini

19.yüzyılda yaşamış İtalyan fizikçi. Yaptığı deneylerinin çoğununu insan ve hayvan bedenlerine elektrik vererek uygulamıştır. Fakat onu asıl ürkütücü kılan 1803' te Kraliyet Üniversitesinde yaptığı deneydir. Deneyde asılmış bir mahkumun cesedine elektrik vererek hareket ettirmiştir. Hatta söylentiye göre ölü adam sol gözünü tamamen açmıştır ve gösteriyi izleyenlerden biride korkudan ölmüştür.

4- Harry Harlow

20. yüzyılda yaşamış Amerikalı psikolog. Deneylerinin çoğunu rhesus maymunları üzerinde yapmıştır. Maymunların duygusal bağlılıklarını test etmiştir. Deneylerinin bir kısmında sosyal dışlama uyguladığı maymunların depresyon sürecinde çıldırmalarını veintihar etmelerini gözlemlemiştir. Uyguladığı zalim metotlar yüzünden Hayvan Hakları Örgütüne tazminat ödemek zorunda kalmıştır.

5- Jose Delgado