NASA’dan baskıya hazır retro uzay turizmi posterleri
Geçen sene uzay turizmini teşvik eden retro tarzda eğlenceli posterler hazırlayan NASA’nın Jet Propulsion Laboratory (JPL) departmanı, gördüğü ilgiden memnun kalmış olacak ki poster serisini bu sene daha da geliştirdi. Geçen seneki Exoplanet serisi ile birlikte toplam 14 posterden oluşan Visions of the Future serisi, NASA’nın eğlenceli ve yaratıcı yönünü gözler önüne seriyor.

Posterlerde Güneş Sistemi’ndeki gezegen ve çeşitli uydular üzerine uzay turizmi reklam kampanyaları tasarımlarını sergileyen JPL, bu kampanyalarda gezegenlere ve uzaya dair gerçek verilere atıfta bulunuluyor. Afişlerde Satürn’ün uyduları Enceladus ve Titan, cüce gezegen Ceres, Venüs ve Jüpiter’e ait bilgiler de bulunuyor.

NASA’ya bağlı bir araştırma geliştirme merkezi olarak hizmet veren JPL’de 13 yıl önce kurulmuş olan tasarım birimi, Dan Goods ve ekibinden oluşuyor. JPL’deki bilim insanları ve mühendislerle bir arada çalışan tasarımcılar, dolayısıyla tüm yeni keşifleri ve güneş sisteminde olup biten pek çok şeyi de yakından takip ediyor.

Örneklerini haberin girişinde yer alan galeriden görebileceğiniz posterlerin büyük boyutlu versiyonlarını JPL’in web sitesinden indirebilir ve isteseniz çıktılarını alabilirsiniz.