0

Karadenizde çeken dalga denilen olayı bilenleriniz vardır ya da duymuşsunuzdur. Her yıl bir kaç kişi bu dümdüz kumluk sahillerde bu yüzden boğulur. Kıyıya gelen ardışık dalgaların enerjisi ile bir yerde (bu yere daha önce bir tekne yanaştığı için kum oyuk olabilir, yüksek olabilir, ya da kumsal o noktada diğerlerine oranla biraz daha içeride veya dışarıda olabilir) kıyıdan deniz doğru bir akıntı şeklinde dalgalanma oluşturur. Aradığım yazılım da buna benzer biraz farkla... (Bu arada fizik simulasyon programları olarak aradım ve epey java yazılımı buldum ama istediğim ayarlamayı yapabileceğim kadar hassas ellerim yok, olmuyor.) Amacım, gelen bir dalga önüne küçük parçacıklardan öyle bir dizlim şekli oluşturabilmek ki, dalga bu parçacıklara çarpıp kırıldığı zaman, oluşan yeni dalgaların bu yapının diğer ucunda kadar dolanan bir alan oluşturması. Savım şu; eğer atomlar ya da moleküller arasında özel bir dizilim olursa, bunlara çarpan dalgaların ekoları-yansımaları, gelen dalgadan farklı frekansta ve yapıda, bir dalgalanma alanı oluşturur. Kısaca, magnetik alan ... Eğer bu mümkün ise, o zaman maddeleri özel dizilimlerle değiştirerek, farklı alanlar elde etmek hatta uzay gibi sürtünmesiz alanlarda itici kuvvet olarak kullanmak mümkün olabilir. Yakın zamanlarda çıkan NASA'nın etki-tepki yasasına meydan okuyan mikrodalgalı motorlar (EmDrive) varsayımımı da desteklediğini düşünüyorum.

0

Karadeniz’de çeken dalga denilen olayı bilenleriniz vardır ya da duymuşsunuzdur. Her yıl bir kaç kişi bu dümdüz kumluk sahillerde bu yüzden boğulur. Kıyıya gelen ardışık dalgaların enerjisi ile bir yerde (bu yere daha önce bir tekne yanaştığı için kum oyuk olabilir, yüksek olabilir, ya da kumsal o noktada diğerlerine oranla biraz daha içeride veya dışarıda olabilir) kıyıdan deniz doğru bir akıntı şeklinde dalgalanma oluşturur. Aradığım yazılım da buna benzer biraz farkla... (Bu arada fizik simülasyon programları olarak aradım ve epey java yazılımı buldum ama istediğim ayarlamayı yapabileceğim kadar hassas ellerim yok, olmuyor.) Amacım, gelen bir dalga önüne küçük parçacıklardan öyle bir dizlim şekli oluşturabilmek ki, dalga bu parçacıklara çarpıp kırıldığı zaman, oluşan yeni dalgaların bu yapının diğer ucunda kadar dolanan bir alan oluşturması. Savım şu; eğer atomlar ya da moleküller arasında özel bir dizilim olursa, bunlara çarpan dalgaların ekoları-yansımaları, gelen dalgadan farklı frekansta ve yapıda, bir dalgalanma alanı oluşturur. Kısaca, magnetik alan... Eğer bu mümkün ise, o zaman maddeleri özel dizilimlerle değiştirerek, farklı alanlar elde etmek hatta uzay gibi sürtünmesiz alanlarda itici kuvvet olarak kullanmak mümkün olabilir. Yakın zamanlarda çıkan NASA'nın etki-tepki yasasına meydan okuyan mikrodalgalı motorlar (EmDrive) varsayımımı da desteklediğini düşünüyorum.

0

Karadeniz’de çeken dalga denilen olayı bilenleriniz vardır ya da duymuşsunuzdur. Her yıl bir kaç kişi bu dümdüz kumluk sahillerde bu yüzden boğulur. Kıyıya gelen ardışık dalgaların enerjisi ile bir yerde (bu yere daha önce bir tekne yanaştığı için kum oyuk olabilir, yüksek olabilir, ya da kumsal o noktada diğerlerine oranla biraz daha içeride veya dışarıda olabilir) kıyıdan deniz doğru bir akıntı şeklinde dalgalanma oluşturur. Aradığım yazılım da buna benzer biraz farkla... (Bu arada fizik simülasyon programları olarak aradım ve epey java yazılımı buldum ama istediğim ayarlamayı yapabileceğim kadar hassas ellerim yok, olmuyor.) Amacım, gelen bir dalga önüne küçük parçacıklardan öyle bir dizlim şekli oluşturabilmek ki, dalga bu parçacıklara çarpıp kırıldığı zaman, oluşan yeni dalgaların bu yapının diğer ucunda kadar dolanan bir alan oluşturması. Savım şu; eğer atomlar ya da moleküller arasında özel bir dizilim olursa, bunlara çarpan dalgaların ekoları-yansımaları, gelen dalgadan farklı frekansta ve yapıda, bir dalgalanma alanı oluşturur. Kısaca, magnetik alan... Eğer bu mümkün ise, o zaman maddeleri özel dizilimlerle değiştirerek, farklı alanlar elde etmek hatta uzay gibi sürtünmesiz alanlarda itici kuvvet olarak kullanmak mümkün olabilir. Yakın zamanlarda çıkan NASA'nın etki-tepki yasasına meydan okuyan mikrodalgalı motorlar (EmDrive) varsayımını da desteklediğini düşünüyorum.