240,000 Volt Elektrik Kullanarak Elektrik Dalgasını Görüntülediler
Photonicinduction, YouTube üzerinden paylaşmış olduğu ilginç deneylerine bir yenisini daha ekledi. 240,000 Volt elektrik akımında ortaya çıkan dalgaları görüntülemeyi başardılar. Bunu görüntülemek için de kimsenin aklına gelmeyecek olan cd'den yararlandılar.

240.000 volt'luk elektrik akımını iki taraftan aktifederseniz ne olur? Akım kuvvetleri birbirine çeker ve ortaya gizli bir akım dalgası ortaya çıkar. Bu akımdalgasının nasıl göründüğünü merak eden Photonicinduction YouTube paylaşım kanalı ilginç bir deney yaptı. Photonicinduction'ı YouTube üzerinden yaptığı ilginç deneyler ile tanıyoruz. Akla hayale gelmeyecek yöntemleri kullanarak bugüne kadar sayısız deneyler yaptılar. Yaptıkları son deney öncesinde cd'lerin yapısında bulunan bir maddenin bu akım dalgalarını ortaya çıkaracağını ve aynı zamanda bu yüksek akımla cd'lerin tamamen yok olacağını belirlediler. Yayınladıkları videonun amacı, bu akım dalgasının nasıl göründüğünü ortala çıkarmak.

Deney için tüm hazırlıklar yapıldıktan sonra başladılar elektrik akımını arttırmaya. Dile kolay 240,000 volt'tan bahsediyoruz. İnsanı toz haline getirir hatta tozunu bile bırakmaz. İki elektrik akımı arasına koydukları cd saniyeler içerisinde eridi, yok oldu. Cd'nin yapısından dolayı elektrik akımı sırasında ortaya bilim kurgu filmlerini aratmayan elektrik dalgaları ortaya çıktı. Deney başarıyla sonuçlanmıştı. Deneyi yapan Photonicinduction kanalı takipçilerine bu deneyi asla ve asla evde denememeleri konusunda ciddi bir şekilde uyardı.